" messi üst üste 3 şampiyonlar ligi alsın , sonra oturur konuşuruz. "
ne sikim adamlarsınız siz aq :d niye üst üste alıyor :d alt alta alsa olmaz mı :d
kupa dediğin şey takım oyunuyla alınır. bak mesela ronaldo real madrid ile 4 kez kupayı aldı. ardından juventus'a gitti. 2 sezondur çeyrek finali geçemiyor.
aynı şekilde lige yıllardır ambargo koyan juventus , ronaldo geldikten sonra şampiyonluğu ınter'e kaptırdı. hatta ve hatta şampiyonlar ligine bile son maçta katılmaya hak kazandı :d son hafta öncesi ilk 4'te değildi :d
kupayı oyuncu değil takım alır.
tanım : ronaldo'yu messi'den iyi gören insan futboldan anlamayan insandır.
12.07.2021 · 21. sıra
psydick
11.07.2021 11:24