Sık geçen başlıklar

ciddi ciddi aşure seven insan 1

ekşi'de gör
ben :(

aşırı seviyorum hem de.
nebahat teyze yapardı her sene ama bu sene henüz bi koku gelmedi maalesef :(

umudumu yitirmek üzereyim :(