ben :(
aşırı seviyorum hem de.
nebahat teyze yapardı her sene ama bu sene henüz bi koku gelmedi maalesef :(
umudumu yitirmek üzereyim :(
24.09.2018 · 35. sıra
whatyougetiswhatyoudid
23.09.2018 00:06