Sık geçen başlıklar

ciddi ciddi çaylaklara mesaj özelliğini açmak 3

ekşi'de gör
büyük bir risk, ama aldım ben de bu riski. daha yazar olmamışken zeka seviyesi düşük olanları kendini belli ediyor ve hemen engelliyorum. keşke şikayet etme ve puan düşürme gibi şeyler de olsa da sıranın sonuna gönderebilsek bunları ey sözlük yöneticileri duyun bu isteğimi.

edit: yönetim duydu sesimi kanzuk favorilemiş *
ya aga sanki masonlar klubu burasi amma buyutuyorsunuz. ayrica gayet keyifli sohbetler ediyorum.