gençler pek anlamaz chp'deki koltuk sevdasından çektiklerimizi, baykal 20 sene beter etti chp'lileri. bülent ecevit partiye dönemedi öyle bir yapıştı ki koltuğa... kılıçdaroğlu arkasına y-chp'yi alarak anca indirdi.
ama kılıçdaroğlu koltuk sevdalısı değil derken, iç tüzüğü değiştirdi, şimdi de olağanüstü kurultaya inatla gitmiyor. ya değerli kılıçdaroğlu, zamk mı var o koltukta nedir bu sevdanız? defalarca seçim kaybet, stepne ol akp'ye, sonra ben kazanacağım. kazanamazsın. chp koltuğu bu kadar mı tatlı ne bileyim bırak abi. bırak ya. muharrem değil bak, insanların önünü aç, ömrümüz tayyip ve kılıçdaroğlu oldu bari sen git. biz seni koltukla birleşesin diye değil, halktan olduğun için seçtik. bir oldun koltukla özümsedin koltuğu yemin ederim nasıl bir koltuksa o birleştin. ya bırak ya. ne sol bıraktınız ne sendika bıraktınız ne muhalefet bıraktınız ya memleketi bir kısım insanlara emanet ettiniz şimdi küfür etmemek için söylemiyorum elli tane seçim kaybettiniz bırak ya. chp babanın çiftliği değil.
kurultay olsa ne olur olmasa ne olur kimse seni istemiyor, fonksiyonun yok. o kadar yürüdüm diyeceksin boşuna yürüdün. yürümeseydin kılıçdaroğlu, sandıkta gördün mü etkisini? hayır. işiniz gücünüz muhalif kesimi gaza getirmek...
git başka yerlerde gez, geniş al ama bırak kılıçdaroğlu.
08.08.2018 · 39. sıra
hem guzel hem de isci olan kadin
07.08.2018 00:14 ~ 00:15