Sık geçen başlıklar

chp'nin en büyük problemi 1

ekşi'de gör
şeytanlaştırılmış olması.

yarın bir gün ümit kocasakal başkan olsa bu sefer de faşist bu cehape denmeyecek mi?

bugün kürtlerle yakın dur , terorist derler.
yarın net cizgi cek, fasist derler.

cehape seytanlastirilmistir. artik hicbir sey fayda etmez. oyle bir toplumuz ki kürt chpye oy verince terorist, akp ye verince benim kürt kardeşim oluyor.

adamlar 1930 dan itibaren sistemli olarak bir şeytan chp yarattılar. şimdi kendi yalanlarına da inanıyorlar. ne gerçek ne doğru bilmiyorlar. böyle bok gibi bir durum.