bu sorunun dürüst cevabı anayasanın ne kadar kötü olduğunu gösteriyor.
ben yine hayır derdim. kişiye değil sisteme oy atıyoruz.
16.04.2017 · 49. sıra
birazfasistbirazkomunist
15.04.2017 15:20