Sık geçen başlıklar

cezalar yüzünden araç sürmenin eziyet olması 2

ekşi'de gör
kesinlikle katıldığım durum.

nazilli çıkışında radar yapıştırmışlar. germencik’e giderken. çevre yolu nasılsa, hız sınırı 110 diyorsun. ama değilmiş. aniden 90’a düşüyor, sonra tekrar 110’a çıkıyor, sonra 70’e düşüyor. aynı yol ha. şehiriçi falan değil. yaya geçidi, kavşak yok. tam o 70-90 olduğu yerlere de radar koyuyorlar. bu bildiğin üçkağıtçılık lan.

hem giderken hem gelirken sultanhisar-atça’da ceza yemişim. 1200 küsür lira. çok koydu aq.
yazarın haklılık payı var.
bazı şehirler arası yollarda 50 km hız tabelası var.
bakıyorsun şehir içi mi? değil.
keskın viraj mi var? yok.
yol mu bozuk? alakası yok.