kesinlikle katıldığım durum.
nazilli çıkışında radar yapıştırmışlar. germencik’e giderken. çevre yolu nasılsa, hız sınırı 110 diyorsun. ama değilmiş. aniden 90’a düşüyor, sonra tekrar 110’a çıkıyor, sonra 70’e düşüyor. aynı yol ha. şehiriçi falan değil. yaya geçidi, kavşak yok. tam o 70-90 olduğu yerlere de radar koyuyorlar. bu bildiğin üçkağıtçılık lan.
hem giderken hem gelirken sultanhisar-atça’da ceza yemişim. 1200 küsür lira. çok koydu aq.
19.04.2021 · 34. sıra
karmasutra
18.04.2021 00:14