eski infaz ve koruma memuruyum..
bu gibi haşerelerin bize "abi abi" çekip revirden aşırdıkları ya da biriktirdikleri antidepresan haplar ile nası kafa yaptıklarını hala çok iyi hatırlıyorum.
aylık açık görüş, haftalık telefon hakları falan derken istekleri de hiç bitmez ve bi gözü pencerede bi gözü tencerede olur.
kısa bir süre kaldıkları kapalı cezaevinden bir kaç ay ya da 1-2 yıl sonra açık cezaevine çıkar ardından da video gördüğünüz şey..
ne mesleki eğitim verilir ne de sabah sayımınını ayakta vermek dışında disiplin..
bir caydırıcılık yok anlayacağınız..
cezaevini de evi gibi gördüğü için.. (3 öğün yemek, yatak, aile ile yeterli iletişim, arkadaş çevresi, akşam ışıkları kapat film gecesi) içeriyi özlüyor ve korkmuyor..
edit : imlâ
05.08.2023 · 50. sıra
062154
03.08.2023 23:06 ~ 23:35