geçenlerde turiste tüküren taksicinin ifsasi ne kadar doğruysa bu da o kadar dogrudur. o olayda oh olsun deyip bu olayda duyar kasmaniz komik.
kaldı ki polis muhabirligi diye bir şey var, birçok haber bu şekilde polis kayıtlarından toplanır, bu olayda gayet haber niteliği taşıyor, kısaca ortada ifsalik bir durum yok. umarım tüm bilaller anlamıştır.
30.11.2018 · 37. sıra
martik
29.11.2018 00:06