tek derdimiz bu olsun..
neyse, ben olsam tıp seçerdim. fakat sen ben değilsin. ben de sen değilim. ben sen olsaydım. sen de ben olsaydın ne olurdu bilemem. kimiz biz ya.
20.02.2020 · 37. sıra
hullecix
19.02.2020 09:23