namaz kılmıyorlar o esnada, hoca bir şeyler okurken oturuyorlar. cahil cahil başlıklar açmayın.
edit. siz ergen misiniz yoksa troll mü? yok alttaki ifşalamış falan. oturma eylemini yazmadığım için düzelttim sadece. alttaki ergen üstte görünmek için sadece nokta koyup girdi yazdı. ardından aklınca bana laf sokmak için düzeltti. niye? üstte görünecek ya. kafayı yemişsiniz favori almak için. sizin gibi ergen olsam, o nokta girdisini ss alırdım ama manasız şeyler.
03.01.2021 · 10. sıra
cumbrillo
02.01.2021 15:51 ~ 17:20