bu da yeni moda. bir adamı eleştirince direkt sevmiyor oluyorsun. ne yapalım sayın çok aydın arkadaş eleştirmeyelim mi? asıl bazılarının neden bu kadar çok sevdiğini sorgulamak gerek, bence tek nedeni olan ergen bir sevgi bazılarında olan.
celal şengör’e uzmanlıkları ve belirli konulardaki donanımından dolayı saygım sonsuz. alanında parmakla gösterilecek adamlardan. ama bazen ağır saçmalıyor ve bağnazlaşıyor. karşısındaki düşünceye olan saygısı sıfır seviyesine iniyor. bazı ekşici çomarlara dönüyor kısaca.
edit:imla
28.11.2017 · 27. sıra
takeredpill
27.11.2017 08:09 ~ 13:03