Sık geçen başlıklar

celal şengör'ün insanları gömmek aptalca demesi 2

ekşi'de gör
zırva değildir. insan gömmek yapılan en büyük israftır.

bir yakınını organ bulamadığın için kaybettiğin an anlarsın.

maneviyat dersen zaten alakası yok. zaten toprağın altında çürüyecek o organlar. bir yere ışınlanmayacak sonuçta.

edit: arkadaşlar demek istediğim şey direkt gömülmesiydi. evet, organ bağışından sonra da gömülüyor tabii ki.

edit2: organ bağışı için beyin ölümü veya kaza sonrası hastanede ölmüş olmalı gibi teknik detaylar için teşekkür ederim yazanlara.
ben celal şengör'e şaşıranlara ve atar yapanlara şaşırıyorum asıl.
millet istiyor ki herkes kendisi gibi sinik ve fikrini söylemekten çekinen, mahallesinin baskısını o kadar içselleştirmiş ki artık mahallesinin fikri haricinde hiç bir fikri kalmamış hayvanlardan biri olsun...

ayrıca celal şengör'e atar yapan ve şok şok şok ne dediiii? bak duydun mu bunu dediiiii diye böğüren basın ve sosyal medyayı da seviyorum. zira celal hocanın sesini amplifiye ediyorlar. adamın genç kesimde tanınırlığı ve kabul oranı artıyor. yurdum deizme / ateizme kayan gençliği tepki ateisti olmanın yanı sıra kendine takip edebileceği bir yol gösterici görüyor devamlı ekranlarda...

her dediği doğru değil lakin yine doğru laf söylemiş canımın içi sevimli tonton.