zırva değildir. insan gömmek yapılan en büyük israftır.
bir yakınını organ bulamadığın için kaybettiğin an anlarsın.
maneviyat dersen zaten alakası yok. zaten toprağın altında çürüyecek o organlar. bir yere ışınlanmayacak sonuçta.
edit: arkadaşlar demek istediğim şey direkt gömülmesiydi. evet, organ bağışından sonra da gömülüyor tabii ki.
edit2: organ bağışı için beyin ölümü veya kaza sonrası hastanede ölmüş olmalı gibi teknik detaylar için teşekkür ederim yazanlara.
17.03.2021 · 12. sıra
analog deep
16.03.2021 14:03 ~ 19:52