Sık geçen başlıklar

celal şengör'ün astrolojiye saçmalık demesi 2

ekşi'de gör
katıldığım tespit. astrolojiye inanmak ya da inanmamak benim için bir zeka turnusolü. bu zırvaya inanan bir insanla arkadaş bile olmak istemiyorum .
yıldızlar ve dolayısıyla onların göklerde oluşturduğu şekiller sabit değildir. zaman aktıkça uzayda savruldukları için değişmektedir. bugün bir teraziye benzeyen takımyıldız yarın bardağa benzeyebilir.

yani astroloji = 0

gökler onu umursadığınız kadar sizi umursamıyor. yani teknik olarak umurunda değilsiniz :)