Sık geçen başlıklar

carrefour'a gidip kavurma yiyen kedi 1

ekşi'de gör
olayı mizahi yönden yaklaşıp sulandırmayın. rezalettir. buna göz yuman personel ve market yönetimi özür dilemeli ve bu rezalet tekrarlanmamalıdır.

edit: hala "ne olmuş alt tarafı kedi" diyen insanlar var. ben sizi anlamıyorum gerçekten. acaba kedi sahibisiniz de empati mi yapamıyorsunuz diyeceğim ama e bende de var iki tane. yahu o kedi az önce yerdeydi. senin tuvalete girip çıktığın ayakkabılarınla bastığın zemine patileriyle bastı ve sonra o patilerle etlerin üzerinde geziniyor. bunu normal görmek için hindistanlı falan olmak lazım başka aklıma bir şey gelmiyor.