olayı mizahi yönden yaklaşıp sulandırmayın. rezalettir. buna göz yuman personel ve market yönetimi özür dilemeli ve bu rezalet tekrarlanmamalıdır.
edit: hala "ne olmuş alt tarafı kedi" diyen insanlar var. ben sizi anlamıyorum gerçekten. acaba kedi sahibisiniz de empati mi yapamıyorsunuz diyeceğim ama e bende de var iki tane. yahu o kedi az önce yerdeydi. senin tuvalete girip çıktığın ayakkabılarınla bastığın zemine patileriyle bastı ve sonra o patilerle etlerin üzerinde geziniyor. bunu normal görmek için hindistanlı falan olmak lazım başka aklıma bir şey gelmiyor.
24.11.2021 · 40. sıra
ab i hayat vardi pipet yoktu
23.11.2021 01:24 ~ 08:34