üstteki arkadaşa aynen katılıyorum, çok güzel yazmış.*
(bkz: ne kadar marka biliyorsam yazayım bildiğim anlaşılsın.)
20.07.2015 · 15. sıra
sapkasiz cikmam abi
20.07.2015 00:45