Sık geçen başlıklar

camileri genelev yaptılar 2

ekşi'de gör
sayısını hatırlayamadığım kadar camii’ye gittim, bir tane bile orospuyla karşılaşmadım. siz camii diye geneleve gitmiş olmayasınız?