o kadar kasmama rağmen 58 puanla bitirdiğim yeni test.
daha evvelden başka bir testten de 60 almıştım.
sanırım ciddi manada gerizekâlıyım.
olsun, gerizekâlılara imtihan yok, ondan bari yırttım.
evet, yırttım.
bilemedim...
28.03.2018 · 32. sıra
koftepatatespilavayran
27.03.2018 00:30