en güzel duyguların katili olan dayıdır.
https://www.youtube.com/watch?v=8drxsm1nqr0
diğer dayı da hala söylemeye devam ediyor. ben orada gülmekten altıma sıçmıştım lan!
edit: çalgı tambur değil (bkz: cümbüş) imiş.
30.09.2016 · 47. sıra
fazlasigarasiolanvarmi
15:16 ~ 15:57