Sık geçen başlıklar

buse terim'in 40 bin tl'ye kiraladığı ev 1

ekşi'de gör
peki bundan bize ne? bunu bilip öğrendik ne olacak birader? bi söylesene cidden merak ettim? ne yapacağız bu bilgi ile?

tanım: bize ne olan evdir.

edit: (bkz: #88263180) başka ne konuşacakmış.. canım ya..buyur sana alternatif: http://www.kizlarsoruyor.com/ burada istediğin magazinel konuları, x'in toynağını, y'nin kıçındaki boklu donu konuşabilirsin. vasıfsız nesne seni.