peki bundan bize ne? bunu bilip öğrendik ne olacak birader? bi söylesene cidden merak ettim? ne yapacağız bu bilgi ile?
tanım: bize ne olan evdir.
edit: (bkz: #88263180) başka ne konuşacakmış.. canım ya..buyur sana alternatif: http://www.kizlarsoruyor.com/ burada istediğin magazinel konuları, x'in toynağını, y'nin kıçındaki boklu donu konuşabilirsin. vasıfsız nesne seni.
30.03.2019 · 39. sıra
masajiniz var yesili
29.03.2019 10:37 ~ 11:27