Sık geçen başlıklar

bursa'da köpeklerin saldırdığı 12 yaşındaki çocuk 2

ekşi'de gör
sen besle, çiftleştir, çoğalt, sonra belediye cellatlık yapmak isteyince engel ol. yapmayınca kötü olsun. ne kafalar var ya, şaşırıyorum. hayvan sevme kültürü bile arabesk ve bencil bi toplum. sokakta köpekleri etle besleyip kendisine bişey yapmayınca köpeklerin herkese aynı davrandığını düşünen cahillerle dolu her yer. ben senin ego masturbasyonu amacıyla boş hayatına anlam katmak için besleyip kendine dost edindiğin vahşi varlıkların arasından geçmek zorunda mıyım şu medeni dünyada işe giderken. sokakta aç suriyeli yaklaşsa iğrenirler, korkarlar; sen köpekten iğrenince korkunca insanlığını sorgularlar. cevapları da hazır hep: “insan en tehlikeli hayvan”. ulan günde 100.000 insanın arasından geçiyom, biri de paçamı yalamaya, bacağımı ısırmaya çalışıp kovalamıyo beni ama hergün bu itler peşimde, bunu niye anlamıyorsunuz?
bu kaçıncı lan? daha 1 hafta evvel antakya nin merkezinde sabah saatlerinde okula giden bir cocugu sokak köpeklerinin elinden zor aldik. yasadıgı korkuyu herhalde hicbir zaman unutamayacak, hâlâ kopeksiz sokaklar istedigimizde angutca saldıran bir güruh var. bu hayvanseverlik değil, günah çıkarmak için hayvanseverlerik eşiğimi ya da beslediğim hayvanları anlatacak değilim. yarın o çok sevdiğiniz yigeninize, çocuğunuza da o korkuyu yaşatırlar, doğalarında var çünkü kabul etmesenizde.