bunu soyleyen de bir hukukcu, hatta anayasa profesoru dedirten baslik. biraz da biz uyduralim nasil bir savunmadir? bunun hukuki karsiligi nedir?
o zaman ben de sagdan soldan iki fotosop yapip insanlari suclayayim, uzerine de diyeyim ki herkes yapiyor, ben neden yapmayayim diye? olur mu olmaz. ama kansizlar yapar mi? yapar.
20.07.2017 · 10. sıra
gereshma
19.07.2017 04:40