Sık geçen başlıklar

burger king vs mcdonald's 1

ekşi'de gör
mcdonald's çocukluğum. burger king ergenliğim.

görece yetişkin halimle ikisinden de ayrı ayrı tiksiniyorum. arada canım sağlıksız beslenmek istediğinde, ya da arkadaşlarımla alternatifsiz kaldığımızda burger king'e gideriz hala, ama bu olsa olsa senede 3 kereye denk geliyordur.

bu kadar yapay, bu kadar yağlı, tiksinç olabilir mi bir sektörün hemen her ürünü ya. öyk.