yıllardır sandık, milli irade dediler. şimdi milli irade başkasını seçerse şiddete başvuracaklar öyle mi?
yani milli irade, seçim dedikleri şey sadece kendileri çıkarsa iyi, çıkmazsa kaka.
19.06.2018 · 23. sıra
umberto d
18.06.2018 00:37