Sık geçen başlıklar

bunlar reisin emrini bekliyor 1

ekşi'de gör
yıllardır sandık, milli irade dediler. şimdi milli irade başkasını seçerse şiddete başvuracaklar öyle mi?

yani milli irade, seçim dedikleri şey sadece kendileri çıkarsa iyi, çıkmazsa kaka.