kasada para yok para!
akp ne yapsın? gidip zenginlerden daha yüksek vergi mi alsın?
holdinglerin milyonlarca dolarlık vergi borçlarını silmeyi mi bıraksın?
para yok diyorum.
ülke için azıcık fedakarlık edin, bu sırada çocuğunuz yetersiz eğitimden gerizekalı oluversin ne olacak?
19.05.2024 · 42. sıra
raspberry pi
18.05.2024 00:22