Sık geçen başlıklar

bundan böyle yılda 6-8 bin öğretmen atanacak 2

ekşi'de gör
kasada para yok para!
akp ne yapsın? gidip zenginlerden daha yüksek vergi mi alsın?
holdinglerin milyonlarca dolarlık vergi borçlarını silmeyi mi bıraksın?
para yok diyorum.
ülke için azıcık fedakarlık edin, bu sırada çocuğunuz yetersiz eğitimden gerizekalı oluversin ne olacak?
çünkü okullarda çalışan ücretli öğretmen bedavaya çalışıyor. sigortası bile yarım ödeniyor. tek sebep bu. yoksa elbette daha fazla öğretmene ihtiyaç var. ama böylesi her açıdan daha kolay.
yani eğitim falan kimsenin umrunda değil.