çok değil bir hafta kessinler gazı bu millet kaçaksarayı yakıp ısınmaya kalkar. o zaman görürsün çilekeş milleti.
yahu biri çıkıp sana demiyor mu, aga doğalgazla ürettiğin elektriği naapacaksın? osurarak mı üreteceksin?
03.12.2015 · 8. sıra
siphonensis lacus
02.12.2015 09:09 ~ 09:10