Sık geçen başlıklar

bu kadar soyguna rağmen ülkenin batmama sebebi 1

ekşi'de gör
temel ihtiyaçlarını bile karşılayamadığı bir hayatı makul gören halk.

edit:daha kolay anlaşılması için, yakın zamanda batan ülkelerden yunanistan'da halk bizdeki mevcut durumdan daha iyi bir vaziyetteydi. demek ki halk iktidarın cebine müdahalesine izin vermedi.
bizde yatak odamıza girmişler, evin her köşesini talan etmişler.
kimi umutsuz şekilde kenara çekilmiş izliyor,
kimi ses çıkarıyor, yargının keskin kılıcıyla tanışıyor.
bir de stockholm sendromlu arkadaşlar var.
evine yapılan baskını alkışlıyor.