Sık geçen başlıklar

bu fakir görevde oldukça o teröristi alamazsın 2

ekşi'de gör
alayınızın amına koyayım dese alkışlayacak kitleye bunu da yedirir.

10 sene sonra çıkıp ismet inönü 1950'de rahip bronson'u saldı der. herkes alkışlar.
erdoğan'ın brunson hakkındaki sözleri. ya fakir değil ya da teröristi aldılar. ikisi de doğru olabilir. mantıkta önermeler ''veya'' bağlacı ile bağlanabiliyor.

bu fakir bu görevde olduğu sürece o teröristi alamazsın

edit: biri de demiş ki siz fetöyü vermezseniz biz de başka bir teröristi vermeyiz diye başka biri için dedi. zaten aynı kapıya çıkıyor amk. kanka sen çok yanlış yere gelmişsin.