Sık geçen başlıklar

bu entry silmezsen şikayet ediyorum egm'ye 1

ekşi'de gör
ellerinde yeşil şeriat bayraklarıyla sokağa çıkanlar "kimse için değil allah için sokaklara çıktık" diyecek, herşeyden habersiz emir kulu gencecik çocukları katledecek, sokaklarda laiklere ölüm diye bağıracaklar bende onlara şehit diyeceğim öyle mi.