Sık geçen başlıklar

bu başlıkta ters siyasi görüştenmiş gibi yazıyoruz 1

ekşi'de gör
yeter be foruma çevirdiniz sözlüğü, leş ettiniz. çoluk-çocuk başlıkları açar hale geldiniz. allah bildiği gibi yapsın sizi. ulan sözlükte adam kalmadı. yok x'miş gibi yazıyoruz, yok ebenin amını tersmiş gibi tanımla. yetti yahu!