Sık geçen başlıklar

breaking bad'e başlayanlara söylenmek istenen söz 2

ekşi'de gör
öyle biraz izleyip "ya sıkıldım bıraktım! sıkıcı dizi." falan derseniz sikerim belanızı! akıllı olun, doğru düzgün izleyin şu amk dizisini.

edit: bu arada dizinin neden yavaş ilerlediğini sorguluyorsanız, şu başlıkta uzun uzun anlattım. işsizlik seviyeniz yüksekse okursunuz (bkz: breaking bad'in yavaş ilerlemesinin sebebi).