Sık geçen başlıklar

boun odtü itü mezunu varken başkasını işe almak 2

ekşi'de gör
hani derler ya esege semer vursan esek yine esektir diye...
itu mezunu olarak konusayim: ne mallar gordum universitemde. birak ise almayi, karsina alip iki kelam muhabbet bile etmezsin.

is dedigin bir sekilde hallediliyor. aslolan insanlik, durustluk, etik ve hepsinden onemlisi aile terbiyesi. gerisi fasa fiso.
kesinlikle gerizekalılık değildir.

bir iş görüşmesine şahit oldum.
pozisyon : dış ticaret müdürü
aday-1: boun işletme mezunu, 5 yıllık tecrübe, ingilizce ve orta derece fransızca
aday-2: muğla üni mezunu, 7 yıllık tecrübe, ingilizce ve rusça biliyor anadil gibi + cnn spikeri gibi pıronansieyşın+ çene var adamda.

sonuç: muğla mezunu alındı.