hep yaptığım şey. bir ekşici olarak zaten borsadan çok iyi anlamam kaçınılmaz. finanstan, hisseleri en alttan alıp en üstten satmam da gayet normal bittabii.
bu bilgilerimi paylaşmak için sabırsızlanıyorum. telegram grubumda en az 200 kişi toplaşırsanız ve şahış başına 500er tlyi hesabıma gönderirseniz siz de benim gibi zengin, yakışıklı ve kaslı olabilirsiniz..
10.02.2021 · 25. sıra
kuduzdoktorhektor
09.02.2021 16:43