Sık geçen başlıklar

borsacı lafları 2

ekşi'de gör
çok var ama en sinir olduğum: "malınıza sahip çıkın." şirket ortakları bile yeri gelince satıyor, sen tepetaklak giden neye sahip çıkıyorsun?