Sık geçen başlıklar

bodrum'da turizmin bitmesi 2

ekşi'de gör
dövizini de sikeyim turizmine de sokayım. ben tatile gittiğimde türk görünce surat asan esnafa müstahak hepsi.
enterensan olay.
sebebi neymis ki?
kriz mi var yoksa?

edit : yahu gecen hafta turgut reisteydim. esnafin fiyatlari yine kol gibiydi. simdi sezlongu bedava yapmislar da bilmem ne. kardes 20 senedir bu isi yapiyorum diyorsun. umarim 20 senede kenara halktan aldiginiz fahis paralar karsiliginda biraz atmissindir. yoksa bu sene batar gidersin. ayrica kriz sana varsa, tatile gelen yazlikciya da var . tabi markete gider adam parasi yoksa virus ortaminda niye sana gelsin.

gurbetci ya da yabanci turist meselesini de corona bitmeden ulkeyi acanlara soyle. ya da butun dunyayla kavga edip, biz gucluyuz diyenlere anlat.