Sık geçen başlıklar

boşanmış kadını babasından istemek 2

ekşi'de gör
boşanmış bir kadını babasından istemekle, bekar bir kadını babasından istemek arasında bir fark yoktur. ikisi de babayı onore etmek için yapılır. emek verdin, büyüttün biz de hürmeten iznini alıyoruz demektir. başlık parası alınmıyorsa sadece türk örf ve adetlerini yerine getirmek amacı vardır.

edit: apolle 69'a imla uyarısı için teşekkürler