hiç üzülmediğim hadise. müstehak bize.
şu fıkrayı da ekleyeyim buraya;
---
spoiler ---
birgün bir ormana maliyeciler gelir. bunu gören tilki koşarak ormandan kaçarken kaplumbağa ile karşılaşır. kaplumbağa tilkini acelesini görünce merakla sorar:
- hayrola tilki kardeş böyle acele nereye gidiyorsun? diye sormuş kaplumbağa
- ormana maliyeciler gelmiş duymadın mı? onlardan kaçıyorum. demiş tilki
- iyi ama senle ne ilgisi var
- olmaz olur mu? bende kürk, hanımda kürk, çocukta kürk
bunu duyan kaplumbağa ormanı terk etmek için koşmaya başlar. o sıra koşarak giden kaplumbağayı gören leylek sorar:
- hayrola kaplumbağa kardeş böyle acele nereye?
- ormana maliyeciler gelmiş duymadın mı? onlardan kaçıyorum.
- iyi ama senle ne ilgisi var? diye sorar leylek.
- olmaz olur mu bende ev hanımda ev çocukta ev.
bunu duyan leylek ormanı terk etmek için koşmaya başlar. maymun leyleği görür ve sorar:
- hayrola leylek kardeş böyle acele nereye?
- ormana maliyeciler gelmiş duymadınmı? onlardan kaçıyorum
- iyi ama senle ne ilgisi var? diye sorar maymun.
- olmaz olur mu, bende yazlık hanımda yazlık çocukta yazlık.
bunu duyan maymun paniğe kapılır ve ormanı terk etmek için koşmaya başlar. bir müddet sonra yavaşlar ve şöyle der:
- ya ben niye koşuyorum ki! benim kıçım açıkta hanımın kıçı açıkta çocuğun kıçı açıkta...
---
spoiler ---