bu ülkede taklitçilik bile çakma. abd'de black friday'de gerçekten indirim oluyor. burada o bile çakma,yalan. cuma günkü fiyatı ertesi gününde de aynı, önceden de aynıydı. üstüne fiyatı da şişirip bunu yapan enayi avcıları var. traştan ötesi değil. almayın, bu tıraşciları ödüllendirmeyin.
Sık geçen başlıklar
black friday'in hakkını veren firmalar veritabanı 3
ekşi'de görblack friday’in bendeki etkisi;
n11: 240 gb ssd 160 tl (piyasa 180-200)
hepsiburada: çaykur tiryaki 1 kg 27,99 tl x2 (piyasa 31-35)
trendyol: head&shoulders 450 ml 14 tl x2 (18-22)
morhipo: network palto 299 tl ( ne sen sor ne ben söyleyeyim)
n11: adidas terrex tracerocker 299 tl (400-600)
amazon:prima bebek bezi 84’lü: 98 tl x2 ( piyasa 114’den baslıyor, sonu yok)
hepsiburada:bebek maması 104 tl ( market 139 tl, net 114)
hepsiburada: kağıt havlu 12’li 19 tl(market fiyatı 30 tl)
ihtiyaç listesi yapıp takip edenler için kârlı bir hafta olmuştur.
n11: 240 gb ssd 160 tl (piyasa 180-200)
hepsiburada: çaykur tiryaki 1 kg 27,99 tl x2 (piyasa 31-35)
trendyol: head&shoulders 450 ml 14 tl x2 (18-22)
morhipo: network palto 299 tl ( ne sen sor ne ben söyleyeyim)
n11: adidas terrex tracerocker 299 tl (400-600)
amazon:prima bebek bezi 84’lü: 98 tl x2 ( piyasa 114’den baslıyor, sonu yok)
hepsiburada:bebek maması 104 tl ( market 139 tl, net 114)
hepsiburada: kağıt havlu 12’li 19 tl(market fiyatı 30 tl)
ihtiyaç listesi yapıp takip edenler için kârlı bir hafta olmuştur.
flo' dur...
kendi yaşadığım hadise ile örnek vereyim.
dockers marka bir bot beğendim su geçirmez, görünüş olarak da gayet estetik duruyordu.
270 liraya 3 gün önce mağazadan aldım. fakat bu indirim meselesi de aklımı kurcaladiydi.
kasadaki kadına kampanya durumlarini sordum siteden takip edin ciddi indirimler olabilir dedi. modelden modele değişse de kar edersiniz..
teşekkür edip ayrildim..
cumayi görmeden ürünü kullanmamaya karar verdim.
ve sürpriz....cuma geldi 270 liraya aldigim bot 190 liraya düşmüş..
%30 indirim olmuş.
numarasi rengi modeli vs. herseyiyle ayni..
hemen siteden sparisi verdim.
diger ürünü daha poşetinden cikarmamistim.
faturasu kutusu vs ile gittim mağazaya durumu anlattim. zaten nakit almıştım.. hemen iade ettiler parayi.
80 lira indirimli almis oldum..
teşekkürler flo.
edit:
mesajla modeli soran arkadaşlar oldu,bunu aldim efenim...
https://www.flo.com.tr/…ch2zzw7heaqyasabegluupd_bwe
edit 2; reklam değil dimi diyen arkadaşlar olmuş.. faturayi atmadiysam çekip ekleyecegim..
edit 3; ihtiyaci olana bonus bilgi....
carrefour da dis bakim ürünleri %50 indirimli..
bindirip sonra indirme değil. . örnegin synsodyn diş macunu 100ml ebatı 9 lira... bunlar bimde 101de bile 14-15 tl olan ürünler.
oral-b falan da öyle.
3 kutu macun aldim.. 4 tane de dis fircasi artik nereme sokacaksam...
edit 4; sonuna kadar okuyanlara bir bonus daha olsun.. flo'dan bir şey alacaksaniz ahanda şu linkteki kod ile 25 tl daha indirimli alinabiliyormus bu meret.. takiprapor nickli arkadaşa teşekkürler.
https://indirimkuponum.net/…dlari-25-tl-2/?_c=46659
yada
https://indirimkodu.gen.tr/flo?couponid=8273
az daha zorlasak bedavaya gelecek sanirim..
edit 5; reklam kokan hareketler bunlar hacı diyen arkadaslari için sparisin ekran görüntüsü..
https://eksiup.com/db40f3ed3402
kendi yaşadığım hadise ile örnek vereyim.
dockers marka bir bot beğendim su geçirmez, görünüş olarak da gayet estetik duruyordu.
270 liraya 3 gün önce mağazadan aldım. fakat bu indirim meselesi de aklımı kurcaladiydi.
kasadaki kadına kampanya durumlarini sordum siteden takip edin ciddi indirimler olabilir dedi. modelden modele değişse de kar edersiniz..
teşekkür edip ayrildim..
cumayi görmeden ürünü kullanmamaya karar verdim.
ve sürpriz....cuma geldi 270 liraya aldigim bot 190 liraya düşmüş..
%30 indirim olmuş.
numarasi rengi modeli vs. herseyiyle ayni..
hemen siteden sparisi verdim.
diger ürünü daha poşetinden cikarmamistim.
faturasu kutusu vs ile gittim mağazaya durumu anlattim. zaten nakit almıştım.. hemen iade ettiler parayi.
80 lira indirimli almis oldum..
teşekkürler flo.
edit:
mesajla modeli soran arkadaşlar oldu,bunu aldim efenim...
https://www.flo.com.tr/…ch2zzw7heaqyasabegluupd_bwe
edit 2; reklam değil dimi diyen arkadaşlar olmuş.. faturayi atmadiysam çekip ekleyecegim..
edit 3; ihtiyaci olana bonus bilgi....
carrefour da dis bakim ürünleri %50 indirimli..
bindirip sonra indirme değil. . örnegin synsodyn diş macunu 100ml ebatı 9 lira... bunlar bimde 101de bile 14-15 tl olan ürünler.
oral-b falan da öyle.
3 kutu macun aldim.. 4 tane de dis fircasi artik nereme sokacaksam...
edit 4; sonuna kadar okuyanlara bir bonus daha olsun.. flo'dan bir şey alacaksaniz ahanda şu linkteki kod ile 25 tl daha indirimli alinabiliyormus bu meret.. takiprapor nickli arkadaşa teşekkürler.
https://indirimkuponum.net/…dlari-25-tl-2/?_c=46659
yada
https://indirimkodu.gen.tr/flo?couponid=8273
az daha zorlasak bedavaya gelecek sanirim..
edit 5; reklam kokan hareketler bunlar hacı diyen arkadaslari için sparisin ekran görüntüsü..
https://eksiup.com/db40f3ed3402