bir kılışdar.... şaka lan şaka!bir cumhurbaşkanı beyanı.kılışdar bu minvalde açıklama yapınca atar gider yapanlar bakalım buna ne diyecekler?özellikle de cenaze namazında eşi şehit olan beyefendinin bu konuda ne diyeceğini merak ediyorum? bak beyefendi!cumhurbaşkanın eşini şehit edenler kadar onurlu ve gururlu olmanı tavsiye ediyor .var mı diyeceğin bir şey?
http://onedio.com/…e-buyuk-bir-kirilma-olur--718103
25.06.2016 · 41. sıra
mukan
09:12 ~ 09:13