Sık geçen başlıklar

bizi yıllarca doğum kontrolüyle aldattılar 1

ekşi'de gör
reis’in haklı olduğu gerçektir. mesala bakınız ülke bazında kadınların sahip olduğu çocuk sayıları. bir bakıyorum zimbabwe’ye ortalama çocuk sayısı 7’nin üstünde, refah ve bolluk içersinde yaşıyorlar. öte yandan bakıyorsun kanada’ya ortalama 2 çocuk var, açlıktan kırılıyorlar. reis yine büyük oyunu halka anlatarak ülkemizi zimbabwe,kongo cumhuriyeti gibi muasır medeniyetler seviyesine çıkartmak istiyor. aksi halde sonumuzun kanada,almanya gibi falan olur aman diyim.