Sık geçen başlıklar

bitaksi uygulamasını siliyoruz kampanyası 2

ekşi'de gör
polis uygulamasını da siliyor muyuz kardeş, onu da söylesin biri. yaşanan rezalette polisin olayı siklememesi, ve hatta polisin siklemeyeceği baştan bilindiği için bu tür olayların sürekli yaşanıyor olduğu gibi bir gerçek var karşımızda ne de olsa.

sahi lan, hadi elbirliğiyle bitaksi'yi batırdık; polis işini nasıl halledeceğiz?