lan nereden aklıma getirdiniz?
çocuktuk 11-12 filan
iki bisiklet kiraladık
arkadaşınki küçük ve kontrpedal
benimki büyük ve fren mren yok
durmak istersen ayağını gidon ile tekerleğin üstüne sokuyorsun bisiklette çamurluk ta yok
topkapıdan aşağı iniyorum arkadaş pedal çeviriyor önde ben çevirmiyorum ama hızlanıyorum.
arkadaş düz gitmeyip vatana bir daldı ben de peşinden
bir baktım iki triportör önümde
ayağımı tekere bii koydum
bisikletle beraber uçtum.
yoğurt kabı gibi plaaas diye yerlere yayıldım.
bi minibüsten inip geldiler
ayağa kaldırdılar
kafayı burmamışım allahtan ama sizler dirsekler bacaklar sırt hep soyulmuş.
kaldırımda biraz oturdum kendime gelmek için
sonra bisikleti elle yavaş yavaş götürdüm.
en az bir hafta annemin yanında pijamalarımı soymadım giymedim.
ağrılarımı da belli etmedim.
bisikleti hala çok severim.
11.03.2017 · 35. sıra
agamustaf
10.03.2017 00:00