Sık geçen başlıklar

birini sürekli düşünmek 2

ekşi'de gör
eski sevgilimle her şey tam olarak bitikten sonra sürekli olarak onu düşünüyordum. aylarca sürdü. günde 80 kere falan oluyordu bu. mesela yemek yaparken söylediği bir cümle geliyordu aklıma yemek yaparken. ya da yazı yazarken kalemle ilgili söylediği bir şey. limit yoktu. sonra o kurduğu manipülatif cümleleri yavaş yavaş çözmeye başladım. bu da uzun sürdü. meğer ağzıma sıçıyormuş. terapistim şöyle dedi; bir zaman ayır gün içinde ve onu düşün sadece. hatta sesli olarak yap. bunu yapmaya başladıktan sonra daha az düşünür oldum onu ve o iğrenç cümlelerini. hala aklıma günde en as 2 defa geliyor ama 80e göre baya yol katettiğim için kendimle gurur duyuyorum. bazen birini sürekli düşünmek sadece aşk ve özlemden olmuyor arkadaşlar. işte bazen böyle hayatınızı siken insanlar sizde müthiş zararlarla gidebiliyor. en önemli şey farkındalık. kendine değer vermek. ve sizin değerinizi kimsenin belirlemesine izin vermemek. aşk hastalıklı bir durumdur bence çoğu zaman. özlem duymak kişiye değil olaylara ve geçmişe olur. düşünme nedeninize bakın. derinlerinde yatanı çözün. ve next
sizinki de dert mi? en tehlikelisi benim durumum. erkek olmama karşın sürekli düşündüğüm kişi de bir erkek. söylediklerinden çok kullandığı dil, esprileri, mimikleri, duygudurumundaki anlık değişiklikler hiç aklımdan çıkmıyor.

artık video mideo yok deyip hayatımdan bir anda çıksa ne yaparım bilemiyorum.