"türkiye’deyken her zaman hayalini kurduğumuz mercedes’i almayı başardık."
umarım çok daha fazlasını kazanır, mutlu bir şekilde yaşarsınız. ne mutlu ki hayalinize kavuşmuşsunuz. buna rağmen ilerleyen zamanlarda, "burada çok zorluk çekiyoruz, türkiye çok ucuz, kurulu düzenimiz olmasa döneriz" derseniz belanızı sikerim.
11.08.2023 · 11. sıra
embazulu
10.08.2023 11:28 ~ 11:33