Sık geçen başlıklar

birinci katın asansörü çağırması 1

ekşi'de gör
o zaman şöyle yapalım daha hakaniyetli olur. 1.kattaki 1x asansör bakımı öderken, 10.kattaki 10x ödesin. sonuçta 10kat daha fazla yıpratıyorsun asansörü.