Sık geçen başlıklar

biraz da van gogh'dan konuşalım mı diyen kız 1

ekşi'de gör
evet ajax'tan sonra gittiği yerlerde mevkisinde oynatmadılar, eğer teknik direktörler asıl mevkisinde oynatsaydı dünyanın sayılı dmc'lerinden birisi olurdu, derseniz konuyu bir daha açılmamak üzere kapatır.