Sık geçen başlıklar

bir sigara 40 tl olursa herkes sigarayı bırakır 1

ekşi'de gör
kesinlikle yanlış olduğunu düşündüğüm bir öngörü. maalesef ki olacak olan şu; insalar daha ucuz diye kalitesiz, içeriğinde ne olduğunu bilmedikleri tütünü içecekler. ve yasaklanan her şeyde olduğu gibi daha da cazip bir ürün haline gelecek sigara.