(bkz: #41296074)
(bkz: #53560424)
- ooo jacobsen abim nasılsın? kusura bakma yoktum 2.5 aydır ortalarda.
+ anaaæm yine mi sen?
- abi korkma ya benden valla seni seviyorum ben. ee nasılsın kış da geliyor ha dizmişsin odunları mis gibi şömineye.
+ eyvallah. sen iyisin de ülken biraz kötü. dizdik ama içim rahat değil çam mı daha iyi yoksa meşe mi bilemedim.
- allah başka dert vermesin abi. ee nolur bu hafta sonu norveç-malta maçı? bence koyar geçersiniz.
+ nereye koyarız anlamadım?
- geçirirsiniz diyorum bilezik gibi malta'ya.
+ ben çok anlamıyorum futboldan ya ama spor önemli tabi ki.
- biz de çek cumhuriyeti'ne çakarız inşallah. ya gerçi bananeyse onlar yenecek 23 milyon euro prim alacaklar.
+ yok artık tore andre flo! 23 milyon ne ya? eğitime niye harcanmıyor ki bu paralar?
- bizde öyle olmaz abi. ama bak eğitim diyon da aziz sancar çaktı nobel ödülünü.
+ haa evet aziz sancar'ı biliyorum. muhteşem bi bilim adamı.
- biz de nobel alınca öğrendik adamı ama işte insan gururlanıyor yine.
+ nasıl yani? böyle bi bilim adamınız var ve haberiniz yok mu? kanser ve dna üzerine gerçekten muazzam çalışmaları var.
- çalışmalarını bilmeyiz biz. ama işte kürt mü, türk mü onu araştırıyoruz. o daha önemli. zaten erken seçim var şimdi kim sikler nobel'i
+ e daha yeni seçim olmamış mıydı?
- oldu da işte hükümet tek başına iktidar olamayınca sürekli seçim olacak sanırım.
+ e ne değişecek ki?
- bak abi kaşınıyosun da neyse. ya ülkede bazı bölgelerde terör, sıkı yönetim, ölen bir sürü insan, sokağa çıkma yasağı falan var. o yollarla değiştirebilirler sonuçları.
+ sokağa çıkma yasağı mı? nasıl yani? sokağa çıkmak niye yasak olsun ki?
- yasak abi işte bak çok deşiyorsun fenalaşacaksın yine.
+ böyle bi şey olabilir mi? kimse sesini çıkarmıyor mu buna? yazık değil mi ölen insanlara?!! bu çağda böyle bi şey nasıl olabilir? bu insanlar ölmek zorunda mı?
- şştt sakin ol. öyleymiş cumhurbaşkanı öyle dedi muhtarlara.
+ muhtær? askeri bi kurum mu?
- yok abi mahallenin muhtarları'ndaki muhtar, düz muhtar.
+ cumhurbaşkanıyla ne işleri var?
- haa bilmiyoz biz de seviyo o böyle toplasın muhtarları, anlatsın falan.
+ alla allaa? düşünüyorum düşünüyorum bi türlü oturmuyor kafamda. e medya, halk bu savaşa isyan etmiyor mu?
- ya geçen seferde anlattım ya yandaş medya falan var, yayınlamazlar. yayınlayana da saldırırlar, gazeteci falan dövüldü bizim orada. halk desen "savaş sürsün ama başkasının çocuğu ölsün" diyor anketlerde. gerçi siyasiler de öyle diyor.
+ nasıl yani?
- "gerekirse tüm çocuklarımızı şehit ederiz" diyorlar.
+ nasıl ya nasıl?!! bu insanların çocuğu yok mu?
- var italya'ya kaçtı.
+ niye?
- ya doktora falan diyorlar da aslında para kaçırdığı söyleniyor 1 milyar dolar falan.
+ sen bir bir milyear yediyuzelimilyon sen milyar sen para çekmişsin. sen bu parayı sen ne yaptın?
- jacobsen abi bak kötü oluyosun yine boşver bu konuları. gözlerin deli deli bakmaya başladı yine.
+ annesi yok mu bu çocuğun. ana yüreği anlar diğer anneleri de?
- ya var da o da şehit ailelerine "kurban bayramını erken kutladınız" falan dedi. bi de mağaza kapatma muhabbeti var da gerçekten boşver abi gözünü seveyim.
+ bi dakka bi dakka! e cumhurbaşkanı böyle tamam da başbakan ne yapıyor peki? o müdahale etmiyor mu?
- haa o kınıyor hep gülerek.
+ neyi kınıyor?
- rusya'yı. bizim sınırlara girmişler de ışid falan anlatmıştım.
+ e ama sınırlar? angajman? ananın gajına koyim!
- eyvah. yenge yine gidiyo bak jacobsen abi.
+ muhtar erikson'u çağırın bana konuşucam!
- sessiz sakin orman içinde oturan adamı delirttim yine.
+ sessizliğin de ormanın da amına koyim! beton makinesi sesi istiyorum orospu çocukları!
- yenge acil doktoru ara!
+ acil değil çabuk çabuk!
- dağ gibi adam gidiyor göz göre göre!
+ 550 tane milli ve yerli fosforlu norveç orman kedisi gözü istiyorum!
- arkadaşlar jacobsen bu sefer kesin tamam!
09.10.2015 · 34. sıra
life is drunk
08.10.2015 10:21