dünyanın en gevşek tarih hocası bizde mevcuttu. 3 şanslı kişi kendisinden dönem ödevi alırdı. kendisi de derdi ben sizin dönem ödevinizle uğraşamam, siz de uğraşmayın 100 veriyorum, öyle bi gevşeklik. neyse adam yazılı yapmış, iki-üç hafta sonra not defterinden verdiği sonuçları okuyor sınıfa. zaten yazılıları da okuduğu yok, herkese sallamış bir şeyler. bir iki çok uyuz olduğuna sadece 60-70 falan yazıyor gerisi herkes 85 üstü. ama bununla kalır mı, hayır.
hoca: ali 75, ömer 85, zafer 95, ayşe 85, nazlı 90, erdinç 90
erdinç: hocam ben sınava girmedim ki?
sınıf: hahahahsafjaklgjslkg
hoca: düzeltiyorum erdinç 100. dürüstlüğünden dolayı.
14.09.2015 · 21. sıra
awlmi
14.09.2015 01:07