Sık geçen başlıklar

bir ilişkide olması gereken üç şey 8

ekşi'de gör
sevgi aşk sadakatmış mış mış…
çevremdeki evliliklere bakıyorum. olması gereken 3 şey şu:

eşler birbirlerinin hatalarını
görmeyecek
duymayacak
konuşmayacak

aksi halde o ilişkiler yürümüyor. uzun yıllar birlikte olunca sevgi de aşk da sadakat falan kalmıyor. alışkanlıklar, kurulu düzen, değişime kapalı olma vs gibi sebeplerle insanlar ilişkilerine/ evliliklerine devam ediyor. bunu sağlayabilmek için de üç maymunu oynamak şart.
hayatın gerçekleri bunlar…
1- tarafların birbirini rahat bırakması ( bi sal, kendi haline bırak durumu)
2- sevgi ( sevgi peşinden saygıyı, fedakarlık ve hesapsızlığı ve değiştirmeye çalışmamayı getiriyor)
3- olgunlaşmış kişilik ve beden. (saglık yani)
sucuklu yumurta, patates kızarrması ve bira.

edit: kızartması.
3s: saygı, sevgi ve seks.

bu üçü birbirini sırasıyla takip ediyor. saygı olunca insan seviyor. sevdikçe de seks yapası geliyor.
üçünü bilmem de sohbet kesinlikle olması gerekendir. napalım sabahlara kadar sıkılmadan konuşamadığımız insanı.
aşk, saygı, sadakat bunları anladım da para neden?
eskort ya da jigolo ile kombine ve saygılı aşk ilişkisi yaşamayı mı bekliyorsunuz?
ayrıca arkadaşa abaküs yollayalım saymayı da bilmiyor.